вторник, 3 декабря 2013 г.

                                      Життя online

       На мою думку, прочитавши назву мого проекту можна здогадатись про що буде йти мова. Мене досить непокоїть прихильність та маніальність наших дітей-підлітків до інтернету. Коли діти ще не пішовши до школи вже зареєстровані в соціальних мережаж, якщо ви думаєте що це не так і я перебільшую то ні, ви помиляєтесь, дивлячись на мого знайомого хлопчика якому було лише 6 років коли його батьки, не зрозуміло мені для чого, зареєстрували його у всім нам відомому "контакті" а згодом і  в "однокласниках" ( дитина ще не ходить до школи а вже в однокласниках) і це мене досить розтривожило і в якійсь мірі вразило...І тут я задумалась над цим, і досить довго виношувала тему та зміст того, що я хочу донести людям , ну і тепер у мене є така нагода.
     Я взвгалі не розумію для чого нашим дітям ми дозволяємо і навіть допомагаємо бути залежними від телефлнів, комп"ютерів та планшетів. Ми добровільно купуємо їм це все і для чого? а для того щоб тримати їх вдома. Я б радила таким батькам задуматьсь, чого ім це коштує?
     Коли діти міняють своє живе спілкування та ігри, одним словом дитинсто, на не зрозумілі мені ,дорослі людині, мультфільми та "страшні " онлайн ігри. І що вони дають? А відповідь дуже проста - вони порушують психіку та роблять з дітей - підлітків жорстоких та неконтрольованих.
     Я думаю Вас зацікавить мій проект і ви підтримаєте мене)

Комментариев нет:

Отправить комментарий